top of page

סקירת קולקציית שמלות הכלה של אלי שטרית

בשבועות האחרונים יצא לנו לספר לכן לא פעם ולא פעמיים על אחד הטרנדים החמים בעולם שמלות הכלה ועולם האופנה בכלל - טרנד הבוהו שיק.

חלקכן בוודאי מרגישות מאוד מחוברות לטרנד כי זה חלק מהסגנון האישי שלכן גם כך, חלקכן פחות מתחברות ואולי גם חלק מכן יתחברו אליו בהמשך, שהרי זהו טבעם של טרנדים, לגדול עלינו עם הזמן.

אבל כמו בכל דבר, הגישה שלנו אומרת: תהיו אתן. יש כל מיני סוגים של שמלות שמתאימות לכל מיני סוגים של כלות וזה כל היופי שבדבר.

זה גם מה שמחבר אותנו אל הקולקציה היפיפיה של אלי שטרית, שהמוטיבים ששולטים בה הם הגלאם, הלוק הזוהר, זה שעוטף את הגוף ונצמד אל החמוקיים.

אנו ממש יכולות לדמיין למול עינינו את הכלות שיישמחו לאמץ אל ליבן את השמלות הללו, שהרי אירחנו אותן בבלוג-מגזין לא פעם. כלות קורנות, זוהרות, כוכבות הוליוודיות של ממש!

כמובן שלא רק שמלות שכאלה פוגשות אותנו בקולקציה, אלא באמת שהיא סופר מגוונות. יש בה גם שמלות טרנדיות המחולקות לשני חלקים וכן, גם שמלות בגזרת LOOSE שתתאים לאלו מכן שחובבות לוק קצת נינוח יותר.

הפייבוריטית שלנו היא ללא ספק שמלת הפרנזים הקצרה, שהרי היא פשוט היסטרית! הכי שמלת מועדונים של שנות ה-20', רק בלבן כלתי. שילוב מושלם!

קרדיטים

לוקיישן: מלון אלמה

עיצוב שמלות: אלי שטרית

צילום: אלה אוזן

דוגמנית: לי מאי יהושע

שיער: אבי מלכה

איפור: דודי מלכה

וידאו: מיכאל שטרית

תכשיטים: אפרת קסוטו, קרן וולף


Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
אין עדיין תגים.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page